Alarmowy numer telefonu
23 672 27 32, 601 477 790 24h
23 672 38 5122:00-7:00
Obsługa Klienta
Każde zgłoszenie od Klienta rejestrowane jest przez pracownika Działu Dystrybucji Ciepła.
Zgłoszenia przez osoby fizyczne lub prawne związane umową sprzedaży ciepła – Osoba fizyczna lub prawna, która zawarła umowę sprzedaży ciepła ma prawo zgłosić swoje spostrzeżenia w zakresie wynikającym z realizacji przedmiotu umowy.
Zgłoszenia przez osoby fizyczne lub prawne niezwiązane umową sprzedaży ciepła – Osoba fizyczna lub prawna, która nie jest Klientem (niezwiązana umową sprzedaży ciepła np. właściciel lub najemca lokalu mieszkalnego) zakłócenia w dostawie ciepła do ogrzewania lub dostawy ciepłej wody zgłasza do swojego administratora lub zarządcy budynku. Za zakłócenia powstałe w następstwie wadliwie działającej instalacji wewnętrznej budynku, odpowiedzialny jest administrator lub zarządcy budynku i to on powinien zająć się ich usunięciem.